Du måste skojja...*suck*

Torsdag 22 april

Det är snö ute!???!!! SNÖÖÖ!!

Fan...

Igår var jag på gymmet ett tag sen efter det så var det hur mycket snö som helst i luften! :O Men jag trodde inte att det skulle stanna kvar! :O
Irriterande, usch!

Vaknade runt 4 tiden imorse med, kunde inte sova, hade massa skumma drömmar som höll mig vaken. Sen kom ett sms, men orkade inte svara på det...istället gick jag upp och skulle dricka vatten...men det kom bara varmvatten!! Spolade och spolade men det blev aldrig kallt...så satte igång vattnet på full sprutt...och slutade med att vattenkranen flög och helskotta. PANG!! sen hade jag en fontän i köket istället för kran..
Damn
Tur att den är lätt att sätta dit igen och att jag gjort det förr :p
Efter jag skruvat fast den igen så kom det kallvatten så jag kunde dricka.

...vid sex kom nästa sms...som jag inte heller svarade på...

Sen gick jag upp och duschade tio över..
:P
Jag är inte pigg men jag är iaf på jobbet! :)

Bjuder på en låt vi kör på radion...gammal men bra tycker jag..fastnar på hjärnan hela tiden.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0