Åter till vardagen

Onsdag 7 april

...Ja påsken är slut och man är tillbaka on da wörk igen.
Just idag är jag ensam på FMiV´s sida av kontoret. Madde kommer vid lunch I belive.
Men jag har ju Pär och Gerd :D Så det går ingen nöd på mig än! :D

Igår bestämde jag och Madde att gå ut och äta. Blev Saffet´s nachomeny. Sen köpte vi kaffe på en liten kedja här i stan.



Men halvvägs tillbaka till kontoret smakade vi på kaffet och märkte att det smakade ***! :O
Så vi gick tillbaka till stan, gick in på ett café och köpte ny kaffe! Mmm...mycket bättre! :D
Sen var vi tvugna att skynda skynda för att komma till jobbet i tid igen.

Men gott kaffe fick vi iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0