Skogsmulle & Tvpublik

Måndag 14 september

Hoppsan ha

Ska försöka fatta mig kort i detta inlägg. Sitter hemma i soffan och har huvudvärk p.ga en mycket irriterande faktor i mitt liv för tillfället.


Igår var jag och mor min och vår ex grannes 4 hundar ute på promenixi tre timmar. Mycket hände kan man säga..vi traskade igenom geggamojja, träffade på ett kadaver som satt inlindat i viltstängslet vid E18, vadade genom ormbunkar, hittade svamp och jag höll på att kliva på en urläbbig orm :S eeew och inte nog med det så trodde mamma att det var en älg ute i skogen så hon började skrika på mig i panik hahah och jag skrek till henne " DEEE ÄÄÄR OOORRM HÄÄÄÄÄÄÄR!!! " och helt plötsligt kom de en gubbe ut bland träden :S snopet eller vad?:P haha det var han som mamma trodde var en älg.

När vi väl kom hem så åt jag snabbt och sedan började duscha och fixa mig iordning. runt fem kom Madde, Chrille, Emelie och Patrik och hämtade mig för vi skulle åka till stockholm och vara publik till sista avsnittet av Singing Bee Celeb. Det var en vansinnesfärd i 150km/h men tillslut kom vi dit.

Väl där såg vi Idol bilen ^^ hihihi var tvungen att smyga runt den och se om det var Anders Bagges bil ( I´ve got the power bilen ) men det var de inte..:P



Kan tyvärr inte säga så mycket mer om inspelningen eftersom vi var tvugna att skriva på ett tysthetskontrakt av något slag innan vi gick in...:P Men det var kul iaf..Så hoppas ni kollar på sista programmet av Singing Bee Celeb för då kanske jag syns där någonstans ;)

När allt var klart for vi hem igen och kom hem runt halv tolv, då var de bara att sova eftersom de var jobb idag :P

Inte för de hjälpte kan ja ju säga^^ var sjukt trött imorse i allafall.

Seen så var det väl en helt vanlig dag på jobbet antar jag..:) jobbajobba och åter jobba. Var borta på lunchen för att ge blod på centrallasarettet i Västerås bara :) Känns alltid lika kul att ge blod tycker jag, fast jag alltid är lika skraj innan :P går över när de väl satt in nålen :) Fick veta att ca. 3500-4000 personer ger aktivt blod i Västerås :O Sååå några!! Kom igen hörrni! Mer behövs! Just nu har de stor brist på A+ blod så vet ni att ni har just den blodgruppen tycker jag allt ni ska pallra er ner dit och hjälpa till :P Någon gång kommer det vara ni som ligger där och behöver blod så varför inte hjälpa till?





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0