Kommunfullmäktige torsdag

Torsdag 8 oktober

Hej hopp idag har de vart mycket, ja jeklar ja :P
Först all vardagligt arbete till lunch och sen iväg till sjukgymnasten för att kolla till ryggen. Hon tyckte iaf att det börjar gå frammåt med min rygg iaf de är ju positivt ^^ men jösses vad ja saknar att sitta med benen i kors :/ Ja känner mig så okvinnlig när ja sitter med benen rakt och rak i rygg och sånt där.. men men.. de hjälper ju iaf så..

Sen var det till att gå upp till Viksäng centrum en snabbis och handla lite "lunch" och kommunfullmäktigesnacks. Så de blev en påse morötter, två mannafrutti, en Proviva, en sandwich grej och en påse naturgodis. mums :) dock hade de vart gott med riktig lunch. Sen var de att åka tillbaka till jobbet och släppa in sara och linn som håller på att göra reportage till P4. Så tills nu har jag hjälpt dom..

Ja som sagt: snart dags för kommunfullmäktige..runt en 18 punkter de kommer ta upp idag *suck* betyder alltså att man kommer sitta där ett tag. Jag har iallafall turen som fått erbjudandet att filma i ca 20 min eftersom öppna kanalen behövde en extra ett tag :) De sa man gärna ja till hehe då slipper man sitta stilla på stolen alla timmarna, och även så får man wärne att packa upp och fixa alla mina radiosaker (A) hehe



Nu blir de mer hard work work innan de är dags..wish me luck!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hon ska få heta Lexie ;)

2009-10-08 @ 14:30:45
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0