Tråkväder

Söndag 15 november

Uuusch!! Hela helgen har redan gått. Klockan är snart halv ett på dagen och det är mörkt och förjävligt. Det har inte vart ljust ute någon gång idag.. :/ Det här gör en deprimerad usch. Jag tror jag skulle behöva solterapi :P eller bara gå och sola någon dag:P Får ta och göra det, för jag känner att i den här farten kommer jag vara deprimerad innan första snön lägger sig på marken.

Och på tal om snö så ska jag och fru madde åka till Trysil helgen v 5 :D Det ska bli kul att åka skidor iaf två dagar i år. Man får glädjas av de lilla :P Men de kommer bli jättekul att vara där ensamm tror jag :P Åka dit, klara sig själva och bara snacka tjejsaker fred-sönd :P Wohoo!

Nej nu ska jag byta om till träningskläder, blir till att hänga på låset på friskis. Så här kan vi inte ha de, sitta stilla i mörkret. Ska eventuellt städa mitt rum när jag kommer hem sen, men de är överkurs... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0