Hundhår

Tisdag 10/11

Jag är full av hundhår.. -.-
Kråma har kommit tillbaka till arbetet och hon envisades med att sitta på mig vilket resulterade i små små rödbruna hårströn på mina kläder :P mycket svårt att få bort, man måste likssom ta i varje strå och dra ut den ur min stickade tröja. Hahah men men hon är söt iaf

Idag är det andningstisdag. Det är den dagen på arbetet då det är som minst saker att göra på arbetet. Sitter just nu och bränner referensen som ska skickas upp till huvudstaden snarast :)

Hahah jag blev galen på mig själv i morse. Kom in till kontoret sent (suck...) och skulle logga in på datorn...och hade glömt lösenordet..!! Det var dags att byta ut det igår och jag hittade självklart på något som var superbra! :O  Det här skulle ingen kunna komma på!...Nej och de gjorde ju inte jag heller :P haha
Så fick smsa Tom och säga åt honom att nollställa mitt lösen och fick självklart tillbaka ett sms om att det inte är lätt att bli gammal... :P Well de får man ta helt enkelt.
Men nu är iaf lösenordet ändrat igen och den här gången är jag klok nog att skriva ner det :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0