Projektredovisning

Torsdag 14 maj

Hej hopp!!

Idag har det vart projektredovisningar i skolan hela dagen! :D Och jag och madde visade upp våran animerade musikvideo och pratade om den och visade ett power point inför hela åk1 och 3. Så de var lite folk iaf..tror nästan de var fullsatt. såg inte så bra med spotlights i ögonen...:)

Har ingen direkt bra bild därifrån men den här bilden kan ju visa ungefär hur de såg ut.



Sen efter skolan var slut så hämtade mamma mig och så åkte vi till hälla för att lämna tillbaka tapetprover. Där blev vi stannade av polisen och in i världens längsta poliskontroll typ...:P har inte sett så stor poliskontroll förr. ascoolt;) hahah alla var så söta när de vinkade in oss, vissa vinka snällt, andra surt, de tredje stöddigt, den fjärde som om den inte brydde sig ;) hahaha man såg personligheten så tydligt..:) Efter att ha visat att vi va nyktra och fräsha så fick vi åka vidare.

På vägen hem stannade vi till i stallet och fixade åt ninio (lindas häst) och jag satte mig i gräset och han fick gå och äta runt mig.



  



Och så jag då...känns som att egobilder börjar bli en vana haha:) Meeen så blir de när man inte har nån där att hålla i kameran:P försökte få hästen att göra de men han ville ha betalt...8-) suck... ;)hahah

Nuuu ska jag sitta och analysera en engelsk novell. Ska ha seminarie om den på tisdag och den är ganska kul att analysera faktiskt

Ha de bra mennchen!!


Kommentarer
Postat av: Maddiz

Jag blev också stannad i den kontrollen när jag skulle till stallet :P

2009-05-14 @ 22:31:57
Postat av: Sandra

Hahaha va coolt! Dom var ju så häftiga ju!:D

2009-05-15 @ 11:39:41
URL: http://sandriizz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0