mörkgrått

tisdag 12 maj

Hej alla glada och granna!

Idag var de fullt upp i skolan igen..att de aldrig tar slut..men jag ser ett yyyttepytte svagt ljus i tunneln för idag blev vi klara med Matte C!! Yes, no more, no more.

Sen var de engelska på morgonen och så satt jag och försökte göra läxor från 2-4 men utan större resulltat eftersom det inte finns ett tyst rum med dator någonstans i skolan nu för tiden..:) kl 4 var de möte med tommy och ida från radion för att planera lite inför på lördag då jag,madde och erik sänder live från barnfestivalen :)

Sen hem, fick bil idag såå skönt ibland. Vädret var helt skumt. först blev de sol, sen regn, sen sol, sen regn...haha jösses



Dagens fråga: Är det verkligen speciellt smart att fota sig själv medans man kör? hahah :) Posar för mobilen medans jag kör den tråkiga 56an till Sala. Jaja, jag dog inte iaf ;)

Nu ska jag...jag vet inte riktigt vad jag ska göra. Lite smått läxor (jag får egentligen inte enligt mitt stränga schema jag fått av min mentor) Sen blir det delfinal av ESC senare ikväll..Hejja sverige av ren princip, annars kan vi ta och hata låten tycker jag..

Kommentarer
Postat av: Allmän Åskådare

På dagens fråga svarar ja...uhm...nej? :P

sen ska ja skvallra för Camilla :O å jag hatar swe låten i ESC känns som om man röstar på annat för att bevisa att alla I swe e slut i huvet :P

2009-05-12 @ 18:25:40
Postat av: Mr. J

Vilket föredöme du är i trafiken!

2009-05-12 @ 21:07:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0