Grinchen

Jag vet att förra julen gjorde jag ett liknande inlägg som de ja gör just nu :) Haha det är ju för att jag älskar grinchen! :P Helt klart den bästa julfilmen som finns enligt mig :D Han äär ju så söt så de finns inte :P Så otroligt ful så han blir söt haha

Den här bilden har jag för närvarande som skrivbordsunderlägg och jag bad Madde komma över och kolla på min dator och hon hajjade till när ett grönt jäkla huvud poppade upp ur skärmen typ :P heheh

Aa nej jag längtar tills tv börjar visa Grinchen.

Vilka julfilmer är bäst enligt dig? När jag tänker på julfilmer slår de lås i mitt huvud, de enda ja tänker på är ensam hemma och grinchen, vilka finns det mer?

 


Kommentarer
Postat av: Juuuulig

vad sägs om, Nu är det jul igen...uhm 1, 2 ooooch 3 med Tim allen?:P

2009-12-08 @ 15:28:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0