Hemkomst från alla dessa skojsigheter

Söndag (?) 16 augusti

Ja nu har jag kommit hem från min semestervecka. Först bar de ju iväg till Gbg som jag tjatat om så mycket. Det var jättekul. Jag och tjejjorna var runt på stan i gbg, liseberg, palmhuset, utkiket och massa annat..mycket kul att vara lite typiskt turist. :)

Jag hade en massa bra bilder därifrån men jag har råkat skriva över dom när jag just laddade in alla bilder från helgens aktivitet :( synd bara att jag sammtidigt tog bort alla de bilderna på mobilen för att få plats med nya...så nu efterlyser jag bilder från mina vänner som var med på samma resa.

  

Bild 1: Här är Nina innan hon ska åka Balder. Mycket rädd men klarade sig mycket bra tycker jag :)
Bild 2: Grodblad som var taggiga från palmhuset
Bild 3: Vi åkte ända till våning 22 när vi skulle kolla in Göteborg

Klart man vill tillbaka likssom :D





Men nu till de nya bilderna :)

Jag kom precis (idag alltså..) hem från Kryssning till Helsinki. Mycket kul. :D

Den första människan jag såg efter att ha sängt in väskorna i hytten var Stefan Hedlund! Självklart träffar man på sin gamla lärare haha han var där med sitt nya innebandygäng som skulle till Helsinki och spela..(De förlorade dock..)

Det blev mycket godisshoppande och även andra saker shoppades in. ;D En parfym, alkoholhaltiga drycker och chips :)



  

Dag 2 blev det sightseing i Helsinki under dagen innan vi skulle kryssa hem igen

  

  

Sen blev de till att vila upp inför natt 2 - hem till Stockholm

  ( Jaaaa, jag hade sjukt tråkigt...)

  

Det var en kul kryssning men nu är man mycket trött :)

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag lovar att skicka bilder!

2009-08-16 @ 19:43:22
URL: http://melinsvardag.blogg.se/
Postat av: Nina

jag kan skicka de jag har! :) och Johanna jag vill också ha dina bilder! :O

Jag klarade balder tack vare dig! :D

2009-08-16 @ 21:18:13
URL: http://snickarpartyt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Faunkeun heuller autt deu skau hau miena bielder Nijna!

2009-08-17 @ 11:31:01
URL: http://melinsvardag.blogg.se/
Postat av: Nina

Meun äut äurtspaud meid deij jouhannau!

2009-08-17 @ 12:28:21
URL: http://snickarpartyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0