Torsdag 18 september

Ujj ujj ujj jag kom hem för en stund sen och har precis ätit mat och kollar nu på idol. Har vart en stressig dag idag och känns så skönt att den är över.

Åker till skolan, som vanligt den här veckan är jag sen. Finns ingen parkering när jag kommer till skolan så jag åker mot busborgen och ska kolla där..finns EN parkering med massa krossat glas på...*suck*
Åker tillbaka till Culturen och det finns fortfarande ingen plats..men jag ska bära ALL utrustning från gårdagens musikvideoinspelning och tänker inte gå aslångt. Så jag parkerade vid sidan av vägen, som många andra brukar göra på lunch och så. Kommer efter många om och men in med all skit i skolan. Sen blev det ner till Box3 och fixa klart i studion där eftersom vi skulle spela in tv program under dagen.
Lunch
Sen dags! Det gick väl lite halvsådär men det dög bra med tanke på hur illa det har kännts under flera veckor. Sen fick jag vänta lite medans grupp C skulle göra sitt program och sen var det dags för mig att fixa tekniken åt grupp A. Det var skoj mej jobbigt eftersom det tog sin tid. När det väl var klart var klockan fem över fyra och jag och erik skulle och intervjua KEA halv fem. =S stress stress..Tommy hade gått hem och kunde inte få tag på en mp3 spelare. Men då kom lena med en som de använt och jag kunde ta den. Var rädd att jag inte skulle hitta dit men det var lättare än jag trodde.
Efter det blev det på en gång till dansen och dansa =D Wiiee!
Och nu så är jag hemma.

Imorrn är det skolfoto..orkar inte riktigt med det, har inga fina kläder just nu och vill klippa och färga mitt hår innan men men...:P Ska åka till skolan till nio för att sitta och redigera musikvideon det ska bli skoj. =D

Sen på lördag är det Kulturnatta! Min grupp var bäst planerade innan det här men det har ju skitit sig eftersom Hanna Moback var sjuk när Frida skulle intervjua henne. =( Suck jobbigt värre att inget är klart..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0