Nationella Provet

Onsdag 12 November

Idag var det nationella provet. Jag skrev en krönika. Blev typ klar efter två timmar bara och jag är skitnervös över att man gjort fel eller så eftersom så många satt kvar tills jättesent. Johannes satt kvar till tre och hade skrivit sju sidor...:S
Men håller alla tummar och lite till på att jag klarar mig.. :)

Åkte in till stan och handlade en tröja som jag ska ha på mig på dansuppvisningen den 14 december och sen tvättade jag bilen och åkte hem. Åt mat med mamma hemma och sen gick vi och solade. Jätteskönt faktiskt. :)

På fredag ska jag och johannes som sagt åka tåg till Skövde :D Ska bli jätteskoj tror jag. Iaf om Älskling tar med sig sin dator för då kan vi titta på film :D tror vi äntligen ska kolla på Horton.



 

Nej jag tror jag ska ta och skriva lite manus till Radioprogrammet som ska vara klart nästa vecka.

Pusspuss♥

Kommentarer
Postat av: Johanna

Var är dansuppvisningen någonstans? Kanske kommer och kollar :)

2008-11-13 @ 13:51:42
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0