Lördag 19 januari

*Pust*

Jag blev just klar med min hemtenta i NkB. Började med den klockan nio igårkväll;) hahah smaaaaaaarrt..
Men jag han ju iaf..

Nu är det bara OoL och lite Pof saker kvar sen hänger jag meed i skolarbetet igen.

Det var inte så bra att vara utan internet i Sälen kan jag säga.

På tal om sälen.
Det var skoj där.
Dåligt väder bara, blåste 25m/s på toppen och snööade och gjorde ont,
Men man åker ju ändå

V.9 ska jag iväg till Sölden i österrike..:D får se vilken som ska med nu eftersom madde inte kunde. Kan ingen annan får jag åka själv..menmen..

Snart så kommer nog farmor och hämtar mig och lilli. Vi ska till pappa och fira linda som fyllde¨år för över en vecka sen..snart 2.
De hatar jag verkligen med det här. Varför kan ingen komma och fira folk den dagen de fyller år? Förstår inte anledningarna, alla har så sugiga anledningar så jag skulle vilja hoppa på dom, slå dom och skrika..:) haha Vad är det för lam ursäkt att inte komma för att man inte vill åka när det är mörkt ute?^o)
Eller "nej jag kan inte komma på din födelsedag för den är mitt i veckan..." - hm..? varför inte när man är pensionär och sitter och gör inget hela dagarna..för då har man ju saker att göra^^ *Neeeej*
Skulle vart förståeligt om de hade jobb eller skola eller nåt iaf..
Skärp er folk!

På söndag bär det iväg till Irsta för att fira kusinen som blir 18 år:D Grattis Charlee!
Där ser ni gott folk, man kan komma och fira människor på den dagen man fyller! Speciellt när det är 18 års dagar.
Igår var det radiodags. Hade med mig Johanna och Nina i studion som fick prata :P haha de tyckte de var skitskoj..:D sen kollade vi lite på stan sen åkte vi hem till sala och jag skjutsade dom till möklinta.
Sen satte jag mig och skrev hemtentan...
Så nu har jag gått ett helt varv.

På tisdag är det dags för KG´s got talent. Jag ska då filma hela spektaklet..sen måste vi sitta och klippa filmen på våran lediga tid sen...yeaah.

Sen åker madde till österrike på fredag. Så då blir det radio själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0