Måndag 18 augusti

Sitter på Viksäng med johannes och gör egentligen ingenting. ganska skönt ändå. Om ett tag så ska mamma komma och hämta mig sen ska jag iväg och skjutsa henne till arlanda. =)

Hade en jätterolig dag igår. Kom till viksäng mitt på dagen och hjälpte johannes att städa hans rum eftersom han inte hunnit städa klart på två dagar (!!!) Sen så gick vi ut och skulle hyra film. Dock spöööregnade det. Jag som tyckte jag var så smart hade tagit med mig ett paraply, men det visade sig vara helt trasigt och det blev inte bättre av att vinden blåste det helt åt helvete. Så jag blev sur och stängde igen de där satans paraplyet och blev blöt istället. Sen hyrde vi film och köpte godis. Då snodde jag med mig en extra plastpåse och satte den på huvudet på vägen hem så jag slapp bli ännu mer blöt..haha ganska smart kännde jag mig. Tyvärr såg man ganska illa eftersom den åkte ner konstant men ändå^^ haha
Sen åt vi god mat och kollade på en film.

Till Madde:
Ja det är hemskt irriterande när folk dömmer en pg.a att man är sig själv och ingen bryr sig egentligen speciellt mycket även om man skulle säga att man är sig själv. Jag antar att de man får göra är att skita i den personen och leva vidare sitt liv, för egentligen ska man ju inte hänga upp sig på vad andra tycker. Det är svårt men haha man kan ju inte ändra sig på grund av nån annan^^ eller hur? =D


PUSS

Kommentarer
Postat av: Johanna

He på de kompis! Nu ska du vara stolt då en kändis (inom en snar framtid) tar sig tid att skriva lite i din blogg! ;) Puss på de!

2008-08-19 @ 22:04:05
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0