Tisdag 29 april

Idag firar min mormor och morfar 47 år som gifta:D De har åkt upp till kloten och är aldeles ensamma mitt i naturen och har det skönt. Dom är så gulliga så..

Idag vaknade jag 7 av cp lånemobilen från 3...(min har gått sönder...och alla nummer har försvunnit), gick upp och skulle sätta mig vid läxorna som jag fått jäkligt många av på senaste tiden.
Blev lite skriva, men inte så mycket som jag ville.
Till Anna runt halv 10 för att tvångsmata hennes katt med vatten eftersom han har feber, sen hem och fixa till klockan blev halv 11, då jag åkte med Anna till stn.
Sen har det varit tema hälsa mellan 12-14. Nu har jag "slutat". Sitter ändå i skolan och ska skriva klart den cp hemtentan så jag kan få ett liv igen..
Och så finns det störda ettor som inte har liv och tycker att en boll är roligt. Hoppas den åker genom ett fönster snart så de kan bli hängda av rektorn eller nått.

Kommentarer
Postat av: denize

Heej jodå det känns som att allt börjar ordna till sig och jag kan gå ut utan att vara lika rädd...Jag börjar komma på fötter och det är så jäävla skönt! Har snart möte om lägenhet åxå :D Jappp har träffat en pojke :D Han är världens underbaraste och behandlar mig med värdig respekt...Måste träffa dig snart! Hitta på något nu när sommaren börjar närma sig! Kramar

2008-04-29 @ 14:34:52
URL: http://nize.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0