Onsdag 26 september

Igår var jag på friskis och svettis med mor min..(aka mamma) hahaha de var skojjigt. Vi fick gratisbiljetter av mormor som skulle gå med min moster på en annan sak än vad jag och mamma gjorde..menmen..ja gick iaf på Ki-Box. Herregud va jobbigt:O:O shit om man inte fattat att man borde träna innan så vet man de nu:P hahah men skoj va de iaf^^
Sen åkte vi hem och lilli ville ha glass så vi köpte de på vägen. Sen blev de duscha och sen kolla på tv och äta. runt nio tiden kom ja på att min cykel stog kvar på stationen (oh nooo) så ja var tvungen att sätta på mig ordentliga kläder och sen blev jag skjutsad till stationen sen fick jag cykla hem....i spöregnet..

Idag började jag 10 med litteratur..madde och jag ska analysera strinbergs ett halvt ark papper..:)
Sen blev de lunch och nu sitter jag och slappar i mum salen. :) de är min dag än så länge.
Idrotten börjar klockan 1 på ringvallen. men jag glömde kläderna hemma idag i all hast så de blir att gå en vända. Sen så får vi se om de blir PoF lektion eller om vi inte behöver komma eftersom madde och jag skötte oss utomordentligt bra igår eftermiddag^^ vi rodde hem en sponsor som kommer sponsra oss med 12.000 kr!:O helt otroligt! Så festen den 15 december blir av!:D yaaaaay!

Hahah har nån annan haft en bra dag?:D skriv isåfall!:D

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Innebnady går väl, men jag spelar vanlig
host* "Riktig" bandy :P.
Robin_the_king88hotmail.com heter jag på msn.
hahah....haft samma i tusen år, så därav namnet :P.
Kram & Pusssss

2007-09-26 @ 18:02:25
Postat av: Anonym

Förövrigt har min dag vart ganska OKEEEEEEEY !
Fick bara 26 000 efter skatt, så jag är bara lagom glad idag... :P

2007-09-26 @ 18:04:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0