Torsdag 25 oktober

Nuu så närmar sig helgen med stora steget. Och med det betyder det att snart så är det lov med:D ska bli otroligt skönt!
Fick inte ha körskola imorse eftersom hon jag skulle köra med är sjuk. så den är uppflyttad tills på tisdag. Sen flyttade dom på måndagens tid till lite tidigare men det skadade inte förutom att man inte kör samma tid som jag sen ska köra upp på, menmen baggateller.
Men nu sitter jag i skolan iaf, börjar halv 2 men måste ta 11 tåget in eftersom det inte finns några runt tolv tiden..(suck)
:)
Och stolt är jag med:D madde ringde lite innan jag åkte hemmifrån och berättade hur det gick för henne på teorin:D:D Äntligen så klarade hon den som hon förtjänar:D haha nu har hon jobbat hårt och läst genom hela boken och vi har suttit varje rast nästan och pratat om frågor och sånt!:D good work girl! De ska vi fira imorrn när de är utekväll på stan:D Nån annan som också vill med och firas?

På lovet ska det bli träna av:D skönt. då har vi äntligen tid att göra det. Sen kanske det blir sala silvergruva nån dag, sen bara köraköraköra bil:D

Radio imorrn med!:D 16-17 på 93,7Mhz. Nån som vill vara med?:P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0