Tisdag 4 december

Glada nyheter kom det igår:D:D

På måndag får jag hela förmiddagen ledigt:O:D börjar klockan 12.00:D
Och på nästa torsdag (13/12) är jag ledig:O :D Något skooj:D såå sköönt:D hahah
Och det är bara 9 skoldagar kvar tills jul:D det är ju bara för härligt..:P

Igår gjorde jag klart min expo A sak och min konstiga konstgubbe..:P haha det blev en toalettrullegubbe..:P
hahah nästan sjukt vad tråkiga saker man kan skriva om då^^ haha men tyvärr händer det inte speciellt mycket annat i mitt liv för tillfället..:) Man får likssom ta det som det är. Men på jullovet ska jag komma igång och vara social^^ då har jag tid:D haha ledigt:D
Vet fortfarande inte vad jag ska hitta på på nyår..:S:P det är fruktansvärt tråkigt i sala då..:P får se vad man kan hitta på...:O:P kanske är pappa uppe i gävle som vanligt då..:O det betyder egen lägenhet i västerås då...:D hihih super..:D

nu är det alltså bara att hitta några mennchen som har lust att hitta på nå då:D haha

Hittade en bra artikel i metro idag:D där står det att man måste kramas för att överleva:D  inte mig emot. Finns också en statistik (inte i den artikeln) som visar att kvinnor är mer kramiga än killar. :P haha
Artikeln från metro finns på min bilddagbok. http://sazzo.bilddagboken.se
Kramar är bäst:D

Puss och Kram:D


Kommentarer
Postat av: amanda :)

läs och kommentera gärna min blogg :)

2007-12-04 @ 08:37:25
URL: http://awr.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0