Onsdag 26 december

Hoppsan nu har det varit jul och allting..

24 december

Vaknade tidigt. klockan ställd på 6.30 för att hinna duscha. Klockan 7 vaknade alla och vi började öppna julklappar. det var superskoj när linda öppnade julklappen som jag köpt till henne. Mp3 spelare och hörlurar med bas i. hon har tjatat om den hela helgen.

Själv fick jag (får se om jag kommer ihåg allt)
Underställ
Lexikon
Bok
Vantar
Mössa
Halsduk
lakan
påslakan
örngott
gratis liftkort i sälen v.3
Poodles skiva
USB minne
Resa till spanien i sommar
choklad
mer choklad
byxor
BIF tröja
hörlurar
parfym
pengar
presentkort

ojoj förlåt om jag inte kommer ihåg alla..:S

Sedan var de dags att tåga iväg.

10.59 Åkte vi från Sala till Uppsala. sen satt vi och väntade på nästa tåg mot tierp, gävle i ca. 40 min. När tåget kom träffade vi en kille från Holland som skulle på samma tåg. Han satt vid oss och pratade. Och testade snus för första gången hahah baaamse mycket rakt in i käften^^ mums...hahah

Kom till Gävle 12.58, fick vänta på Pappa ett tag, frös som fan:P
Åkte till brynäs och lämnade sakerna. sedan till Bomhus.
där var vi ända till halv 2 typ på kvällen. jag körde hem.

25 december

Dags att åka till Valparbo. Fick köra dit. Kom dit runt 14.00, skulle varit där 13.00 men pappa och lena kan aldrig hålla tider. mycket irriterande.
Marina och denice kom inte så sent efter oss.  fick veta att denice kille skulle komma med. Rasmus heter han. En kille hon har pratat om honom i nåra år nu. Killen som åkte ut från sina fosterfamiljer och in och ut på hem och sånt. Men han var ju trevlig..:)
Resten av kvällen gick ut på samma sak som varje år. Marina skröt om denice och hennes jobb (eftersom hon hoppat av från skolan, jobbar som hundfrisör), Farmor ska vara bättre än alla andra. Säger man att jag åkte en 24 timmars kryssning tillexempel så ska hon snabbt inflika att hooon och torsten dom åkte en kryssning på 48 timmar med lyxiga buffér och pool och all bra musik. 8-) *suck*
Marina ska även organisera maten och hur den ska skickas runt. Skickas maten runt fel då klagar alla.
Och självklart så klagar alla på hur mycket man äter. Syster som råkar gilla svampstuvning och pepparlax är ett årligt skämt bland dessa folk. "HAHAH låt inte linda vara i närheten av laxen då får vi andra inget! hahaha"
Denna delen av famlijen kan jag hata så många gånger! Inte denice, men resten. Dessa mäniskor är djur! De tror sig veta bättre än alla andra och de gillar att sitta inlåsta i sin egna värld, sitta på sin ärslen och ha de skönt.
Resten av kvällen gick ut på att kolla på tv, skicka sms, bråka och sova.

26 december

Sov länge.
Åt frukost.
Satt.
Satt lite till
Åt mat
fick damp.
sprang runt och dansade - på balkongen
bäddade sängar
åt
åkte hem

Nu sitter jag och kollar på ladies night på trean^^ måste då säga de är dom killarna är skoj:P haha

Pusspuss

Kommentarer
Postat av: Lio

Det låter som du har haft en bra dag :)

2007-12-28 @ 19:47:07
URL: http://nrfemtio.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0