Fredag 7 december

Supersandra...

Imorse gick jag upp 8, gick och duschade, åt frukost och satte mig vid datan. Där började jag skriva en argumentive essay som skulle lämnas in idag. Fast först lulllade jag bara runt..tråk..:P
Men tillslut tog jag mig i morgonrocken och skrev^^ hahah och den blev klar..:P ett A4  med text om st patricks day :D hahaha lite smått stolt sådär(A)  haha men men de går ju sådär om man inte vet vad man ska skriva om förrens dagen innan...:S irland är ett svårt land de dära...:S well well...

På måndag börjar students choice, engelska i 5 veckor. Matteprovet är förhoppningsvis på svenska..:S:P haha annars vet jag inte vad..

Ikväll bär det av till Gävle..:P kommer sitta där och lodisch^^ någon som är i närheten och har lust att göra nåt i staden jag knappt hittar i?:P haha

Jag sitter nu med två mobiler i fickan..väntar på att anders från silk ska ringa och säga att affischerna är klara..:P haha längta:D

Ska leta upp julrim i en bok nu som vi ska ha i radion ikväll.. :D snart är de jul gott folk:D:D tjoho!
Försöker få upp värsta julkänslan med massa ljus och ljusstakar och sånt..:D och hålle rent och fint..:P och så:D

Jo jusste...Linda ska få en häst också...:/:) kul för henne..eller en foderhäst. 1500kr i månaden..bra pris men hur ska vi ha råd? detta innebär slutet för hennes ledighet, pengar, tid, dator..undrar dock om hon klarar av det..
only time will tell..:P
Mamma måste jobba extra tack vare det här. Och snart åker hon till norge för att tjäna mer pengar..för att vi ska klara oss med häst och för att överhuvudtaget kunna åka på semester i sommar..:)

Vill också åka utomlands:D

Längtar till v.3 och till Sälen..:D då får jag träffa Jesper igen:D hehe då blir det kindnappning, drar honom från lindvallen där han jobbar till tandådalen där vi bor..:P familjen, vänner och fan typ hela sjukhuset^^ hahah knasigt..:D

ah by the way..tror jag såg en flicka i veckan...:S

PUSSPUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0