Ny vecka

Måndag 4 maj

In med deklarationen idag folk! :O Hahah jag har hört radion tjata om detta om och om igen ^^ Skönt att man slipper det iår..:P snart är det väl dags antar jag^^

I helgen har jag mest vart hemma och haft de skönt. Har suttit och försökt pluggat på alla läxor som härjar över mig men utan bra resultat. Besviken på mig själv och jag får ta mig i kragen nu så det blir gjort. Bara 39 Dagar kvar ;)

Har sprungit, städat, fixat, lagat mat och pratat med folk på msn hela helgen och det har varit mycket kul ändå..:D

Idag har det vart media hela dagen med redigering av MAJA. Tommy var sjuk idag så jag struntade i att göra något med radion. Redigerade och Redigerade mig galen ^^ haha har fått ihop nästan hela filmen men nu måste vi göra om en del. Men pilen var ganska nöjd ändå :) Sen var det MatteC mellan 3-4 men vi fick gå 30 min tidigare^^ och inte miig emot då kunde jag komma hem i tid till Hockeyn som började 16.15 :D Sverige vann över Frankrike med 6-3
Sen mitt i matchen var jag ute och sprang också ;) såå jag känner mig lite duktig.

Sååå nu sitter jag här^^ ska snart lägga ner internet och msn och hela patrasket ^^ Nuuu ska jag sablar göra klart läxan ^^ hahahah Såå vill ni mig något så finns jag på mobilen :)



Bjuder på en bild från förra veckan eller förföra veckans medialektion..I bild ser ni Erik, Madde Ted och bakom Madde, Johannes.


Och så bjuder jag på en gammal bild på mig ^^ Från Stockholm i oktober..när vi var och gjorde reportage från chokladmässan :D

Ha de braa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0