Fredag 3 Oktober

Yes nu är det fredag. Och en dum dator håller på att felstavnings märker alla mina ord. Cp...

Men iaf.. Nu är det fredag och dags för helg. Som vi alla längtat. För tillfället sitter jag hemma hos johannes pappa och väntar på att Bent ska sluta kidnatta Ellinor så vi kan få gratta henne. Sedan blir det mat och sen så åker vi hem till Sala. Får se nu bara vilken tid men det visar sig allt. Vi var nere på stan efter skolan (nej förresten, vi slutade kvart i tre, gick från skolan halv fem pg.a johannes och patrics ovilja att göra nått snabbt) och köpte presenter till Ellinor. Hoppas hon gillar dom *håller en och annan tumme*. Det blev en bok, grattiskort och en klubba :-* 

Imorgon är det dags för match som sagt och som jag längtar! 

Nej nu ska jag dra!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0