Mitt i veckan dagen

Onsdag 22 september

Hej alla söta små rara människor där ute :D (*host* ja jag har druckit ½kopp kaffe, jag är snäll och go nu)
Idag är det onsdag, kallt som små satar, och jag sitter på arbetet och väntar på att livskvalitet på äldre dar ska hoppa igång i sändning.
Hösten är här, kallt och löven är orangea. Något som verkligen visar på att det är höst är att jag blir så shopping sugen att jag knappt vet vart jag ska ta vägen. Höstmodet är det snyggaste modet enligt mig, jag gillar grått, svart och stilfullt. Men jag är ju knappast någon modeexpert ;)
Jag var nere på stan i lördags och testade kläder och allt, men ändå gick jag ut ur affären utan något. Jag vet inte riktigt vad det var med mig, men just nu har jag supersug på att shoppa. Kanske tur att man sitter inne på jobbet ;) Har hittat ett par stövlar jag vill ha och lite annat smått och gott så nååångåång ska jag väl pallra mig ner till stan och köpa något.

Jag måste även köpa lite varmare springkläder, för jag tänker då blanka sjutton inte sätta på mig tunna springbyxor som går till knäna idag :O 5°C var det imorse och jag tror inte att solen kommer att hinna tina upp vädret tillräckligt tills jag ska ut och intervallträna efter jobbet. Så det blir till att sätta på sig otympliga tjocka träningsbyxor istället. :)

Lite extra glad är jag också för att jag fick brev från USA igår :) Det låg där innanför dörren när jag kom hem och ett sånt brev kan verkligen göra mig glad :D Så satte mig ute på balkongen inlindad i mjuka filten och skrev ett svar till Sarah. Jag ska ta och skicka iväg det idag när jag går till affären.
Brev är kul att få, och ännu bättre blir det genom att jag vet att idag kommer jag att få ett paket fullt med filmer också :D Jag är som ni vet filmgalen och jag har köpt hem Harpers Island serien som gick på tv förra sommaren, som jag, mamma och linda följde med spänning :D Ska bli kul att se den igen
Sen beställde jag hem Sweeney Todd och en film med urläckra Drew Fuller som jag inte sett än :P
Filmhöst - Absolut!



Sitter och funderar på att bege mig till USA också nästa år någon gång :) Skulle vara roligt att träffa några av de brev/mejl vänner jag har där borta, speciellt har jag riktat mig mot Chicago där en tjej bor som jag har mycket gemensamt med, speciellt önskeyrke. Såå jag kommer att samla ihop så mycket pengar jag kan från och med snart för att kunna lägga i en pott. Potten ska gå till USA resa och studier om allt ter sig väl :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0