Gäddhängs-muskeln gör ont!!

Torsdag den 2 september

Aaj!
Jag har fortfarande ont efter träningen i måndags, men nu är det bara centrerat till en slags muskel: Gäddhängs-muskeln ;D Tack vare det här onda har jag knappt kunnat lyfta armarna sen i tisdags vilket är väldigt handikappande :P haha någon som vet hur man blir av med det på snabbast och enklast sätt?
Träningsvärken i resten av kroppen har nästan försvunnit tack vare intervallträningen igår samt en del del stretch före och efter.

Idag är det Kommunfullmäktige för sista gången innan valet. Det kommer nog resultera i att alla pratar extra mycket ikväll eftersom alla vill skicka ut sina budskap till höger och vänster.
Jag börjar bli mycket trött på skitsnackandet mellan olika partier och olika block. Pratar man med en från det röd-gröna blocket så snackar den om hur dåligt det blå blocket är och vice versa. Det går inte en dag utan att man hör socialdemokrater hata moderater, folkpartister hata vänsterpartiester och sååå viidare..  SNARK!
Jag tänker inte sitta här och skriva att partierna ska sluta upp med det, för det skulle inte resultera i något :P Men jag tänker dock be alla som finns runt mig att försöka hålla in sina åsikter i min närvaro. Jag har redan gjort mitt val, jag vet vad jag ska rösta på, och det finns nog inget någon annat parti kan säga för att ändra mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0