Badhus

Torsdag 23 september

Sitter på jobbet och har just intruerat en liten praktikant för dagen hur man gör en spellista. :P Så nu sitter han nere med Bertil, världens mest pratsamma gubbe, och ska fixa lite musik åt nästa veckas slinga. Bra bra bra

Efter jobbet idag tar jag mig i kragen och går ut på stan och shoppar :D Har skrivit ner en lista på saker jag måste införskaffa, såsom varmare springbyxor. Ska bli kul att kolla in nya kvarteret Igor också :) De har ju en Ben & Jerrys affär där vilket är lite lockande men icke då, jag får äta där någon annan gång helt enkelt :P

Ser fram emot att få träffa Nina,Johanna och Lovisa (och Wille) på lördag om allt går som det ska :D Isåfall blir det nog bad på Löga och såånt där :D Skojjigt värre


Kommentarer
Postat av: Erik

fattar inte det där med badhus än :O kommer tänka på det föralltid :(

2010-09-23 @ 15:52:48
Postat av: Erik

bara för det så hittade ja löga när ja skrivit klart xD

2010-09-23 @ 15:53:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0