Hej

Ville bara se om ni läser min blogg än :)
Uppdaterar ju så sällan...
Ber om ursäkt för det men det är svårt att hitta tid när man har 12 träningspass i veckan och heltidsarbete med viss/mycket övertid.

Men jag lever iallafall :) Fasr vädret är för jäkligt hehe det blåser storm utanför arbetsfönstret och jag satsar snart pengar på att något träd eller en flaggstång kommer att falla här...
Känns skönt att vara inomhus med tanke på att jag cyklar...man kommer ju cykla mer bakåt än framåt på vägen hem sen...ujujuj..
Men ingen träning ikväll (har redan vart och simmat imorse) så då kan jag (efter styrelsemötet) åka till affären sen direkt hem! Då kommer jag ordna lite mat, tända massa ljus, kura ner mig under en filt och glo på tv! :D Längtar redan!


(den där filten var välbehövd! Tack Jonas för att du delade med dig kompis! Bilden är från Katastrofövningen i våras)

Kommentarer
Postat av: Nize

Jah kaffe är bra grejjer :D ...

Du får jättegärna komma å hälsa på !

Men du får gärna vänta tills vi flyttat :D Så du får se nya lägenheten å allt :D

Skulle vara skitkul

2010-11-24 @ 18:33:12
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0