Tillbaka till arbetet

Måndag 17 maj

Och idag är jag tillbaka på arbetet efter långledigt! :D Me like långledigt helt klart. Dock är jag fortfarande trött, men det rättar jag ut genom att sova tidigt ikväll ;)
Sitter på jobbet fortfarande, håller koll på treorna som sänder sina At last program. Slutar klockan sju så då blir det till att dra hem :P wiho de bästa som finns!
Bilder från helgens strapatser kanske kommer lite senare. Jag har en dispyt med datorn här som har windows 7 och vägrar smaka på min mobil. Tack och lov för bluetooth på hemdatorn sen!

Imorgon är det dags att springa vår ruset igen :P kommer gå skiit men ja är gla ändå ;) haha strun samma det är en folkfest ingen tävling :D (kanske för att det inte är några män med - inga män ingen jäkla "jag måste vara bättre än den där" anda i springningen)

Fint väder hoppas jag på också :D typ som det är idag. Sjukt att det är mer sommar här uppe än i Göteborg. Solen skiner, varmt som sjutton, nästan alla träd har slagit ut, luktar sommar. :P
Dee ni ;) Svealand kan!!!

Nästa helg blir det till att fara uppåt i landet (jag far som en tok) Då är det dags att hälsa på Nina af Borlänge som fyller 20 år på onsdag :D välkommen ur tonåren kompis! :D

Njee nu ska jag sitta och göra absolut inget vettigt alls tills jag slutar :D

Kommentarer
Postat av: Nina

Har också tänkt på det där med sommaren, till och med häruppe är det typ mer än i gbg :D haha.. hoppas du hade det kul där i helgen iaf :) Wiii tack, ska bli massa kul att du kommer! :D

2010-05-18 @ 06:51:52
URL: http://snickarpartyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0