Fredag

Fredag 21 maj

Halv fem är klockan och jag sitter på jobbet med lite Mr Adam Lambert i öronen. :) Remixad såhär på fredagseftermiddagen.
När jag är klar med allt arbeit så ska jag ner på stan och kolla på lite födelsedagspresenter. :) Behöver nya kläder också, eftersom jag uppenbarligen ser fet ut i alla jag har...och springskorna...ja mycket som ska införskaffas. :P får se vad det blir idag.

Imorgon åker jag till Borlänge och hälsar på Ninis som fyllt 20, ska bli sköjj! :D får se om jag hittar dit men det borde jag nog göra :P Nina, jag ringer dig annars vettu!

Syster kommer hem från huddik idag också, får se om vi åker samma buss ikväll till Irsta eller ej :D beror på hur lång tid det tar att hitta presenter.

Ha en bra helg :D

Kommentarer
Postat av: Jocke

Du ser fan inte fet ut :O

Du är hur fin som helst!

Kram på dig vännen min! :D

2010-05-27 @ 12:23:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0