onsdag

Onsdag 24 mars

Grattis Karolin Sarajärvi som fyller 21 todajj!!

Sitter på da wörk och är satans trött. Vill gå och hämta vatten men orkar inte för då måste jag ta av mig hörlurarna med musik och just nu låter det mycket jobbigt haha japp ja är lat idag.

Har en storfavoritlåt den här veckan, Adam Lambert ♥ Mycket bra är han säger jag bara! Låter fastnar så ja går runt och sjunger What do you waant frrooom meeee hela dagarna :P



Får se vad den här dagen har att bjuda på, vet iaf att jag måste åka och handla lite :) Slut på det mesta i hemmet..sen kanske jag tvättar lite :D morfar fixade min tvättmaskin igår :D

Vi får se vad som händer.. nu blir det jobb (och hämta vatten) iaf..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0