Helgen som gått

Söndag 21 mars

Nu har hela helgen gått och jag ska snart bege mig in i duschen och förbereda mig inför natten.
Igår spenderade jag dagen med att städa hela lägenheten, ha besök av mormor och mofar, gå på promenad i det fina vädret, kolla på film och kolla på hockeymatch :P
En skitbra dag helt enkelt.
Idag när jag vaknade såg jag med bedrövelse hur snön föll!! :O NEEJ!!
Nu är det massa snö igen!! Usch jag som trodde att det skulle bli vår nu..
Iaf...
Idag har jag vart på stan och shoppat kläder och skor, sedan gick jag på bio och såg Percy Jackson, den var faktiskt väldigt bra :D

Nej nu ska jag fortsätta här hemma, är väldigt trött och imorgon börjar veckan med stort V.
På torsdag ska jag och Madde klippa oss + ta lite bilder på the studio. Sen på lördag kommer mina käära vänner Lovisa, Nina och Johanna. Ska bli underbart kul att se dom igen :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0