vecka 4

Måndag 25 januari

Hej hopp

Har vart i Irsta hela helgen. I fredags tvättade jag där, det finns mer tvättid där än hemma hos mig.. sjukt.
Sen har jag bara umgåtts och sånt där skoj.
Dansade i söndags med, första gången efter jul och jag har lite träningsvärk. Med ny lärare och allt så är det kul att se att dansen nog kommer bli underbar :P förhoppningsvis iaf.

Idag är jag på jobbet som vanligt, har vart effektiv som sjutton nu när madde är borta så gör jag dubbelt så mycket som innan så det gäller att planera dagarna ordentligt.
Har iaf skaffat en gäst tills på onsdag då jag kör livskvalitet på äldre dar, håller på med manuset nu får se vad det blir av det :)
Ska på möte med Improteatern om 45 minuter sen blir det till att gå hem. Dagen har gått grymt fort! Helt plötsligt var det lunch och ännu snabbare blev det eftermiddag. Nu börjar dock energin tryta.

Vad står på listan den här veckan då?
Hmm..Ja om jag fått min lön idag så ska jag betala räkningar när jag kommer hem, och laga mat.
Sen ska jag om tid och pengar finns, handla mat och införskaffa mig ett par springskor så jag kommer igång med springningen på riktigt nu.
Måste även skaffa mig gardiner till köket och fler blommor och/eller mattor. Får spunk på att det ekar hela tiden.

Igår när jag kom hem från Sala som vi var i och grattade Stoffe som blev 13 år så diskade jag, städade undan och dammsög. Kännde mig ganska duktig faktiskt ^^
Hoppas inte måns har stökat till tills jag kommer hem...Urk.

Nej nu ska jag jobba vidare. Men ni måste lyssna på den här låten, Någon som vet hur man kan få tag på den så man kan ha den på mp3n eller liknande - Hör av er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0