Jobb igen

Torsdag 7 januari

Nu sitter jag på jobbet igen. Det är sjukt hur mycket ledigt man har haft, men det har behövts med tanke på allt flyttandes och sånt där. Men nu har jag kommit på plats och har saker så jag klarar vardagen :) Tusen tack till alla som hjälpt till med flytten: Mamma, Monster Anna, Pappa och Lena, Pelle, Åsa och Kent, och framför allt ett jättetack till min mormor och morfar! ♥ Så söta som alltid hjälper till, ända från städfasen och fram till nu när det nästan ser bebott ut :)

Idag har Madde vart på jobbet ett tag, och sjutton vad vi skrattade. Jag hade kramp i käkarna och de börjar släppa lite nu. :P hahah vi har allt från berättat vad som hänt i jul/nyår till dragit Alvin o Gänget 2 och Kenny Starfighter citat i flera timmar :P hahah Helt sjukt ^^

- Hi I´m Theodore,Hi I´m Theodore,Hi I´m Theodore,Hi I´m Theodore,Hi I´m Theodore,Hi I´m Theodore,Hi I´m Theodore,Hi I´m Theodore,Hi I´m Theodore,Hi I´m Theodore,Hi I´m Theodore,Hi I´m Theodore,Hi I´m Theodore,Hi I´m Theodore,Hi I´m Theodore,Hi I´m Theodore,Hi I´m Theodore...!!!

- Yes, He´s Theodore, If someone missed it...



När jobbet är avklarat idag så ska jag gå hem (tar ca 16minuter i det här väglaget + skorna ja har på mig idag - Underbart!) och köpa lite saker till kycklingen som ska tillagas idag. Sen kommer far min och hämtar mig så ska vi laga mat tillsammans idag :) Kan bli kul med lite sällskap och att kolla på film och ha de gött! :P Jag ska även få hans present till Linda eftersom snutten fyller år på lördag :D Hon blir 17 år - shit vad gammal hon är redan snart har hon växt ifatt mig. Tror hon kommer gilla min present med..eller hoppas det iaf. Jag kan inte berätta vad det är utifall att hon läser bloggen men ja införskaffade den för några dagar sen :P Tror den kommer uppskattas.. lite iaf ;) Lika mycket som ja tyckte om hennes julklapp :P Nu måste jag bara slå in den..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0