Fredag

Fredag 8 januari

Iih så fort jag tänker på vilket datum det är känner jag panik över att jag ännu en gång glömde danspappret hemma. Man måste lämna in och betala innan idag. Så det blir nog till att smita förbi där innan jag åker till Irsta idag.

Ja det är ju fredag, jag sitter på jobbet och lyssnar på musik och har allmänt tråkigt just nu faktiskt. Har just ätit lunch, det var en matlåda med maten jag och pappa lagade iordning igår. Mycket behändigt :) och gott var de med.

Halv fyra ska jag ha en lektion i studion, tills dess gör jag inte så mycket..ni kanske förstår min frustration?

Jaa ja jag får väl sitta här och fixa lite småsaker tills dess. :)

Ha en trevlig helg allihopa! :P De hoppas jag att jag får iaf :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0