Fredag och Sandra´s going crazy

Fredag 29 januari

Ja nu är det fredag igen :D Snart känns det som att jag fått till allting på jobbet för den här veckan, så kanske kan man gå från arbetet lite tidigare. :)
Erik kommer in och skulle shoppa saker på stan så bestämde mig för att hänga på honom :D Måste ju ändå kolla på nya springskor och så..Har äntligen fått min lön så nu kan man handla igen :)
Men mycket kommer också hamna på sparhögen.
Jag har nämligen fått den galnaste idén ever. Jag ska åka till England ensam - igen...
Förra gången jag gjorde de var jag 15 år och Keith (pappas jobbarkompis som jag aldrig hade träffat innan, bara sett på bild) hämtade upp mig på flygplatsen. Nu blir det något liknande...
Får se hur det blir med den idén men det vore kul att åka iväg :) Måste bara se hur det skulle bli med ledigheter och sånt där...

Imorgon är det tvätttid mellan 10-13, eftersom Måns spydde i min säng igår måste jag tvätta täcket och sånt...urk varför måste katter spy?? (svara inte jag vet svaret redan..)
Sen blir det nog att gå på Avatar i Västerås på kvällen :D Ska bli kul att se den äntligen! Om nån vill hänga på vet ni hur ni får tag på mig :)

 

Trevlig Helg!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0