En bra helg

Söndag 10 januari

Ja det har vart en bra helg :P Linda fyllde ju 17 år och i present av mig fick hon en biljett till brynäs-färjestad som vi gick på tillsammans :D Jag skulle även göra en intervju med spelarna så hon skulle få hänga med ner till deras omklädningsrum efter matchen med mig :D hahah ni skulle sett hennes min när poletten ramlade ner. Hennes ansikte blev aldeles rosa och hon studsade fram och tillbaka :p hahah
När vi kom till Gävle så gick vi in till shoppen och ja gick fram till disken och sa "hej ja har lagt undan en matchtröja med nr 25 Markström på..." - Vänder mig om och Linda håller på att dö :P haha precis en sån hon ville ha ;) så den fick hon av pappa. Med lyxtryck och allt, precis som spelarna har.

Matchen slutade dock i förlust och en sur Sandra. Jag tycker inte om klacken när de använder fula ord och gester. Det värsta är att det är typ 11 åringar som står och pekar finger åt domaren, 14 åringar som står och skriker "fiitttaa!!".. helt upprörande. Jag tycker att ni försupna herrar och killar som står och skriker fula ord ska sluta upp med det. Barn tar efter er och ni gör att de lär sig hur de ska bli rötägg som ni.
Klacken ska stå och hejja på sitt lag, låta laget känna stöd från oss. Istället står ni och skriker fula ord mot klacken bredvid och tillochmed till ert eget lag som spelar ute på isen.
Om jag fick som jag ville skulle det förbjudas dåliga ord och dumheter i klacken.

Men nej..de där var ett sidospår.
När matchen var slut tog jag av mig matchtröjan och satte på mig tjocktröja istället. Sen gick jag och linda ner till spelaringången där Catarina (pressansvarig på BIF) stod och tog emot oss. Alla som jobbde där var mycket trevliga! Vi gick in genom spelaringången och ner till omklädningsrummen där vi stod utanför medans de tog ut killarna som vi skulle intervjua :P
Det blev Jakob Silvferberg, Anton Rödin (båda som gjort mycket bra ifrån sig i JVM nyss) och Eddie Läck (brynäs andremålvakt som hållt laget uppe medans markström silvferberg och rödin var i kanada och spelade JVM).
Det var mycket kul, fick lite bilder som jag tänkte visa :P tyvärr lyckades jag se ut som "hej kom och hjälp mig" på nästan alla bilder så jag gjorde som min kusin petra brukar göra med sin bilder - jag satte en svart klutt över mitt ansikte :P haha



  

  

Nu måste jag verkligen ta och sova om jag ska orka upp över huvudtaget imorgon :O Jobb igen och den här veckan kommer det vara full fart som vanligt.

Godnatt!


Kommentarer
Postat av: hihiiii

Sa det men säger det igen :P sista pricken var...pricken över i:et bland prickar så att säga! ;)

2010-01-11 @ 01:10:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0