Solen skiner

...och det är vinter ute!
En fin dag helt enkelt

Som vanligt sitter jag på kontoret och har mig. Ska försöka göra klart allt så snart jag kan idag så jag kan gå lite tidigare. Hade tänkt göra lite ärenden nere på stan i eftermiddag.

Igår var jag på cirkelfys. Mycket jobbigt men också väldigt kul! Idag har jag träningsvärk i övre delen av kroppen vilket känns skönt, jag har inte fått tränat överdelen så mycket på senaste tiden och jag vill gärna ha lite muskler där så jag kan undkomma eventuella olyckor.

Ja, jag har en teori. Jag är så svag i händerna så jag säger ofta att om jag skulle hänga i ett rep mellan två klippor med bara en säker bråd död under mig, så skulle jag ändå ramla ner fort som ögat. Jag har ingen kraft i mina armar, jag är ingen rambo hjälte alls.
Därför vill jag ha lite armmuskler så jag faktiskt skulle kunna apa mig över till andra sidan och sätta mig i säkerhet. :P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0