Ho Ho Ho...

Nu är det snart jul igen. :)
Jag kan knappt bärga mig! Snart får jag ge alla mina presenter till folket jag handlat till. Jag har gått runt i snart en månad och sagt att jag har hittat världens bästa julklapp till min mor :P Och jag tror nog den blir en hit!! Hoppas det iallafall :O

Sen är jag supernyfiken på mina paket också :O Fick hem ett paket från Marie igår, men eftersom att man måste skriva vad man skickar när man skickar paket mellan olika länder (speciellt kinkigt till USA) så står det antagligen vad som är i på den. MEN ... jag var så smart att jag vände på paketet, höll det långt bort från mig själv, sprang in i köket och slog in det :D Så nu har jag ett paket inslaget i ett paket :D Och jag kan inte tjuvkika! :D Perfect!
Har också fått veta att jag förhoppningsvis snart får ett paket från Sarah också :O jisses, jag har snälla vänner där på andra sidan jorden :)

Och appropå andra sidan jorden..
Jag gick runt halva förra veckan med ett stort smile på läpparna, småsjungandes för mig själv:
"Jag ska till USAAAAaaa, Jag ska till USAAAaaaaa....."
Jepp!!
I april åker jag på två veckors semester till USA! :D Närmare bestämt Scottsdale Arizona! Där ska jag träffa Marie och vi ska hitta på massor av skoj :D Bland annat åker vi till Las Vegas, kollar på en NHL match och beger oss till Disneyland! Moahahaaa!! 3 delstater på 2 veckor, det är inte illa de du ;D
Jag är sååå exhalterad över det här! Jag fick beviljad ledighet av min chef, "bara allt fungerar som det ska på jobbet är det bara att dra.." , och i början på februari ska jag beställa mina biljetter är det tänkt!

Så nu är det projekt "bli-redo-för-beachen-2011-redan-i-april", dom har ju det så mycket varmare än vad vi har det här under april månad, upp till 28 grader mhmm ;D

Kommentarer
Postat av: Nina

åh va kul! :D du har de bra du :)

2010-12-22 @ 18:55:24
URL: http://snickarpartyt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0