Måndag med Äpple och Tonfisk

Måndag den 23 augusti

Mm..snart lunch! :D Väntar bara på att Madde ska komma tillbaka från affären där hon handlar mat till sig och bananer och avokado till mig :D
Har med mig min älskade tonfiskmojja till lunch och wrapbröd till (fullkorn), och har därför sett fram emot lunch sen jag vaknade imorse ;)

Igår var jag på dop och gud vad fint det var :D Lovisa var såå fin där uppe och lilla William såg ut som en ängel som badade händerna i dopvattnet ;D Sötunge!
Efter dopet och så åkte jag och handlade lite, bland annat äntligen en kaffebryggare :P Och självklart fel sorts filter ;) Men Per sa att det gör alla så man får helt enkelt grejja nya haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0