Fryser

Lördag den 28 augusti

Helt sjukt att det är augusti än och jag sitter hemma och fryser :S
eller hemma och hemma... jag sitter hemma hos mamma och lilli men det är hemma för mig :)
Åkte hit igår efter jobbet, stack ut och joggade 30 min med mamma..eller, vi var ute i mer än en timme men vi joggade 30 min i sträck. En mycket fin väg som mamma visade mig ute i skogen :P
Sen blev det laga god mat, kolla på tv och sova.
Och kan ni tänka er hur skönt det var att sova :P Efter att ha gått upp tidigt i två veckor (inkl helger) så var det mycket skönt att sova till nio :D

Mitt på dagen sådär så tog jag på mig springkläderna igen och stack ut. Idag skulle jag vara ute och springa/gå i 45 minuter.. Snark vad det inte var kul men jag gjorde det ändå :P

Så nu sitter jag här med handduks-turban på huvudet i mjukisar och tjocktröja, med stelfrusna fingrar och skriver på bloggen :) Om 1½ timme ungefär börjar det bli dags att fixa sig iordning till personalfesten hemma hos chefen senare :)

Partay at M/S Mariella förra sommaren - Me and Sis ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0