Träningsvärk i ryggen

Onsdag 9 september

Hahaha joo kan ni tänka er :P träningsvärk i mitten på ryggen har ja..helt sjukt :P Igår var det dans igen och Johanna var frisk och det betyder att allvaret är här. Hon kör alltid styrka, smidighet, hämningsövningar och teknikövningar innan vi börjar dansa vilket är rena rama tortyren ibland :) Men jag gillar det. Johanna är alltid så positiv och peppar oss så de blir bara kul :) hahah Och anledningen till min ryggträningsvärk tror jag kommer från koreografin vi gjorde då vi slänger runt på hela kroppen lite hit och dit :) Well Well..nu känns det iaf att man har gjort något och det är bra:D Älskar lyckoruset man får när man dansar och som håller i sig flera timmar efter :D

Anyway...sitter på jobbet just nu, började för 40min sen typ. Har redan kollat så att slingan funkar som den ska, att alla repriser är programmerade och så programmerade jag ännu en som ska gå på lördag eftermiddag. Klockan nio är det dags för möte med alla som arbetar i CuTUREN (huset där jag jobbar). Får se vad det kommer handla om :) Sen blir det till att mejlterrorisera lite folk, ringa journalistförbundet, städa kontoret, hitta intervjuer till kulturnatten nästa lördag och mycket mer .. :) Bara man har saker att göra hela tiden så är det lugnt :)
Igår gick jag faktiskt tidigare från jobbet :P Tog igen lite av alla timmar jag har jobbat över så det var jätteskönt :) Satt i lärarrummet på min gamla skola ett tag och konverserade med Tommy och utförde hyss tillsammans med Camilla. hahaha hon hade satt på sig en tröja idag som var likadan som en som Pilen har och därför snodde hon hans jacka, satt på sig en röd tröja på huvudet och ställde sig på en hög böcker och så tog jag kort på henne  :)
Man kan faktiskt ana likheter mellan henne och Pilen på de fotot:P

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0