Tjoho

Nu är jag hemma från jobbet :D Tommy sa åt mig att gå hem vid fyra men jag blev kvar till kvart i fem iallafall..mycket som måste fixas nu innan imorgon

Och jag har till min stora lycka märkt att mina mästerskills sitter i än! ;D hahah Jag fick i uppgift idag att laminera lite skyltar tills imorgon och jag hämtade den pyttelilla laminatorn och så satt jag på kontorsgolvet och laminerade hahaha när jag gick iv för att jag skulle gå om mitt första år på gymnasiet så var jag ute på Prao och då jobbade jag nere på postavd. på centrallassarettet och satt och laminerade papper nästan hela dagarna^^ hahaha så de sitter alltså kvar i kroppen än;)

 

Aldeles nyss när jag kom hem så hade jag fått två brev:O:D Det är ju jättekul att få brev tycker jag..haha eller bara de inte är föör stora räkningar och så.
hahah den här gången var det a-kassan som ville hälsa mig välkommen ^^ hihi nu har jag fått ännu en vuxen poäng, joinar facket och a-kassan :P

 

Och en till sak jag funderat på sen jag kom hem....vart är min familj?? :S De är mystiskt försvunna min mor och syster. Man tycker ju att de kanske skulle lämnat en liten lapp till mig eller något liknande..men neej då:P Här finns nada lappar. Så just nu sitter jag ensam hemma med två katter som ligger och snoozar i lägenheten..:P va slött de är här^^ haha Jaaja jag får väl börja efterlysa min familj nu, se vart de håller hus.
Eller egentligen vet jag nog..stallet (vart annars likssom? Där är de konstant och jämt, hästen blir cetrum av allt när man är hästägare..) Får se när de tänker vallfärda hemmåt bara

Nu ska jag ta helg!:D hoppas ni gör det med:D Och hoppas att ni lyssnar på oss imorgon på 93.7MHz mellan 18-24

Ha det super och sköt om er alla! :D

 


Måns the Cat mellan snoozningen - Når man inte upp får man hitta andra sätt att se ut


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0