Sjukgymnasten nästa

Onsdag 23 september

Nästan hela förra veckan hade jag dagens datum skrivet på armen. 23/9 15.00 stog det i svart och grönt bläck, bara för att jag skulle komma ihåg. Idag är det första besöket hos sjukgymnasten och jag är lite nervös över vad de kommer säga. Som några kanske vet så har jag "knölar" längst ner på ryggen som är som muskelknutar, ni vet som man brukar få mellan skulderbladen och som efter lite massage brukar försvinna. De här jag har på ryggen är dock ännu hårdare, går inte bort och gör jätteont och tack vare dom kan jag ha jätteont i ryggen vissa dagar, lite som mensverks ont. Haha och nu tänker ni väl att den här tjejen är ju twistad, de sitter ju been där nere, de är väl dom hon känner. Men nej haha det har jag redan kollat, det är inte ben^^
Så jag hoppas helt enkelt på att få lite tips och råd om hur man blir av med dom :P (mina förhoppningar är också självklart att man kanske blir lite vigare om man kan få bort dom eftersom ja har svårt att böja ihop mig..men man måste vara realistisk också)

Så just nu sitter jag och jobbar av den sista tiden här innan jag beger mig vidare :) Jag har fixat upp förra veckans program på hemsidan, mejlat den hopplösa burran om detta, hämtat program från referensen, hämtat program från C: disken nere i studion, programmerat repriser, gjort om tablån, skrivit ut lite tablåer och massa annat. Nu har jag betat av allt jag skulle göra på eftermiddagen också typ på bara en förmiddag så är nästan lite handlingsförlamad här, vet inte riktigt vad ja ska hitta på nu :S Hoppas på att lite texter och program blir klara så jag kan grejja den dealen med sen så är de dags att bege sig :)


Sån här lista har jag idag med..fast den är röd och har lite annan text på...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0