Sista dagen innan helg, näst sista jobbdagen för veckan

Fredag 18 september

Hej hopp! Nu är det äntligen fredag igen :) Sitter på jobbet och har en sån här andningsstund..ni vet, den lugna stunden innan allt hektiskt börjar :) Om 10 minuter ungefär kommer Clas och ska spela in sitt program och så, sen när han är klar kommer nog Aryan och ska redigera ett reportage hon ska ha gjort till Kulturnatten imorgon.
Sen är det lunch och sen kommer det vanliga arbetet på kontoret resten av dagen. Göra musikslingar för nästa vecka, programmera partyslingan för ikväll, kolla så att alla repriser är programmerade, och alla program går på rätt tid nu i helgen..ja en hel del helt enkelt :) Är det någon som har något förslag på musik till slingan så säg till så kan jag säkert ordna det :)

Sen så är det helg i alla fall :) tjohoo nu ska det mysas ikväll :D hoppas det är något bra på tv annars jäklar går jag och hyr något :P

Och imorgon är det som sagt Kulturnatten i Västerås och då sänder vi på Vår Radio 93,7MHz Live mellan 18-24. Så kom in och se hur vi jobbar i direktsändning och testa på hur det är att sända radio! :D
Madde och Jag kommer vara producenter under kvällen och jag kan lova spännande gäster som Gycklarna TRIX, Freddy Amigo, Christian Miguel Persson, Mikael Damsgaard och Silwerulv (de som är medeltida utklädda uppe vid slottet)

Nej nu ska jag fortsätta jobba :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0