Kulturnatt

Lördag 19 september

Ni ligger jag i min säng och lyssnar på musik :P Och nej jag är inte så lat så jag inte gått upp än om ni tror det, jag gick faktiskt upp klockan nio redan :P Klockan tio åkte jag och syster ner till CuLTUREN och fixade mikrofonen som reportrarna ska ha ikväll och gå runt med på culturtorget. Kent var där och hjälpte oss och det var bra eftersom hörlurarna inte funkade..:S Helt nya och allt *morr* men men..nu har vi ett par andra iaf som funkar prima!:P Det var lite kul att få syster att testa prata i mikrofon också ;) haha och hon klarade av tekniken mycket bra faktiskt för att vara aldeles ny:p Great sis!

Efter de åkte hon och jag till Hummelsta och handlade godis :P Vi tänkte att ska man köpa godis kan man lika gärna åka dit eftersom de har så mycket och så mycket bra :P bättre de än att köpa något halvgammalt godis från nått annat ställe.

Efter de åkte vi hem och läste några timmar i väntan på att mamma skulle vakna (hon jobbade natt i natt) och så. Jag försöker precis plöja igenom Henning Mankells bok den femte kvinnan. :P Hitills är den ganska bra, fast jag tycker att hela miljön är lite steril i boken. Jag som är van med fantasyböcker och ungdomsböcker (hahah ja veet..) tycker de känns lite skumt att läsa om en människa var betecknas med efternamn och har mycket outvecklade tankegångar...men men..iaf just nnu i boken har inte kommit så långt..:P hoppas på en tankeutveckling i alla fall.



Om en timme och lite till blir det nog till att åka ner ännu en gång till CuLTUREN och så..känns som att Jag och Madde kommer behöva dra hästlass idag eftersom engagemangsnivån inte är speciellt hög hos de som ska sända idag. Det betyder oftast att vi måste jobba minst dubbelt så hårt för att inte någon annan ska behöva skämma ut radion.
Wish us luck!

Lyssna i alla fall på oss! 18-24 på 93.7MHz eller på webben http://www.fmiv.nu


But there's a danger in loving somebody too much. And its sad when you know it's your heart you can't trust. There's a reason why people don't stay where they are. Baby sometimes love just ain't enough


Kommentarer
Postat av: Anonym

Imorgon när vi kommer dit antar jag :P Det går inte att dölja de nå mer hehe

2009-09-19 @ 15:48:59
URL: http://nize.blogg.se/mittliv

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0