Kommunfullmäktige

Torsdag 3 september

Hej hopp alla! Imorse när jag vaknade och kollade posten så hade jag fått ett vykort från Strömstad :O :D Japp Johanna hade skickat mig ett vykort hahah och mamma skrattade gott och länge åt texten på baksidan :P Johanna tycker visst inte jag skulle passa som mamma åt en kräfta:O haha:P

För tillfället sitter jag på arbetet igen och har just kommit tillbaka från lunchen. Vi åt på 2 rum & kök för att säga hejdå till Ida som slutar på fredag..:( Lite tråkigt eftersom det vart så skoj de här två veckorna :)
Men nu sitter jag här iaf vid datorn och väntar på att klockan ska bli halv tre så att Maddiiz kommer så vi ska gå ner till stadshuset och sända kommunfullmäktige. :/ Det är ett möte där man sitter och lyssnar på politiker som tjatar och ska bestämma massa saker och min uppgift är att dra upp och ner på en regel och så..suck...det värsta är ju att mötet kan hålla på ända till 23.00 om de känner för de 8-) men förhoppningsvis är de ett kort möte och jag hoppas mycket på att Idas vadslagning om att de slutar kvart över sju gäller..eller hellre tidigare..
Efter de ska jag träffa Johanna och Lovisa tror jag så vill inte sitta där hela dagen likssom:O  Vi ska gå på friskis och gymma om de inte blir för sent..jag håller verkligen tummarna för de inte blir de!!
Vill träffa de där knasiga små vännerna ja har^^

Nej ni..nu blir det nog att fortsätta sätta in massa papper i en pärm ;D tjiho vad kul haha bättre de än att de ligger på mitt bord och skräpar.

Hare kaninbra

Kommentarer
Postat av: Johanna

Jag skulle tagit med en liten krabat iallafall då ;)

2009-09-04 @ 19:52:33
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0