Helikoptersvans och jämfota hopp

Onsdag 30 september

Iiiih nu är det den sista dagen i september :O Heerregud vad tiden går. Har ni märkt att det är sjukt mycket kallare om dagarna också? Speciellt om mornarna när man sätter sig i en iskall bil..:P Det tar tills efter förmiddagsfikat vid nio innan mina händer blir varma..:S Och ni som känner mig vet att mina händer alltid brukar vara stekheta.

Idag kollade jag också så att jag hade fått min lön och yes det hade jag :D Mycket glad. Fick den ju inte i fredags som allt vanligt folk eftersom nordea visst hade strul..men nu finns den här :D Min första riktiga lön! Och inte nog med det hade jag fått studiebidrag med...nemen vänta!...Aaah nu borde ni anat lite fel här..Varför ska ja få studiebidrag? Jag jobbar ju..
Jepp den frågan ställde jag mig själv också när jag såg att det stog 1050kr från CSN. Så jag ringde dom och frågade om de hade skickat pengar till mig :S Men killen jag pratade med sa "neej..sista betalningen till dig gjordes i juni.." och så frågade han om de kanske fanns någon i min familj som går på gymnasiet nu och det gör de ju. Linda har ju precis börjat, så jag gav hennes personnummer och han kollade upp henne och sa "jaa Linda har vi gett pengar idag" Så jag har fått hennes pengar:S Antagligen är det så att banken gjort en miss där och skickat det till mig helt enkelt..:P
Haha ja lite spännande pengaproblem om dagarna ;) haha

Sen har vi ju Kråma vovven här på kontoret..hennes svans den går i ett nu för tiden :P haha Hon går runt i "blöja" eftersom hon löper och så..så hon ser jätteskojjig ut när hon viftar på svansen :P Är hon jätteglad då vickar hon på hela rumpan och svansen går som helikopterblad ^^

Var nyligen nere i studion och kollade på tekniken igen..Vi har fått nya nya hörlurar.. (alltså nya hörlurar som ersätter dom andra nya hörlurarna som var trasiga) och de skulle testas adaptrar. Så jag skulle då hoppa ner till Kent och hämta allt de där..Och bad han ju självklart mig att hoppa jämfota ner. Men jag skippade de, hoppade bara jämfota genom dörren hans.

Neee ni ni är de dags att arbeata liitee :P Fortfarande minst två rutor kvar på min "att göra lista" att fylla i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0