Generande imponerad

Hej alla igen

Sjukgymnasten gick bara bra, nu ska jag sitta rakt och fint i två veckor och se om det blir bättre :) haha har märkt svårigheter redan nu med det :P men det bästa med det hela är att jag ska tjuva mammas säng inatt och se om den är bra för min rygg och även systers säng i helgen :P muahahah



Jag förstår att de flesta av er måste ha hört nyheten idag. Att det har skett ett megarån utanför stockholm där tjuvarna flög med en kamoflerad helikopter ner på ett tak, sprängde taket och firade upp alla pengar till helikoptern och förvann igen. Helt otroligt att de lyckades med den kuppen tycker jag.
Och det värsta med det hela är att jag är imponerad över hur de gjorde det :O Sånt här ska bara kunna göras på film, att komma undan utan att göra en enda människa illa på vägen. :O Mycket Mycket skickligt gjort det hela, och jag antar nästan att de flytt landet redan (om de inte ligger gömda långt under mark där de parkerade helikoptern som är min lilla teori). Jag som så gärna vill bli polis borde inte tycka det här är imponerande egentligen men de kan jag inte låta bli att göra. Ja det är fel att stjäla massa pengar men det var på ett mycket häftigt sätt och ja, ni blåste oss alla tror jag.


Nu bara för att byta samtalsämne snabbt så sitter jag och lyssnar på musik och väntar på att Idol ska börja. De sållade en hel del igår (:/) och tror de kommer bli ännu fler idag :S Önskar alla lycka till!

Kommentarer
Postat av: Nina

Haha menar ju det! imponerande rån minst sagt! :O :P

2009-09-23 @ 21:10:40
URL: http://snickarpartyt.blogg.se/
Postat av: Johanna

Eller hur, vilka genier! Det måste man ju ändå ge dem.

2009-09-24 @ 19:23:58
URL: http://makeupjunkie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0