Fredag och härliga namn

Fredag 25 september

Tjiho nu är det helg igen :D och skojja inte om jag är glad för det :D Ska bli så skööönt att ha helg :P Vet dock inte riktigt vad jag ska göra än men de visar sig väl :P

Igår var jag på gymmet igen och testade alla maskiner ensam :S:P haha de var lite svårt att hitta rätt maskin och så men sen så satt de nog :P Har redan en favoritmaskin, en som tränar ländryggen, asskön^^
Och en hatmaskin, situpswannaben haha ;) Och ja tycker om sit ups i verkligheten men inte den maskinen^^ kanske för att den tar bra, jag vet inte haha:P

När jag kom hem kollade jag på Idol as usual haha och efter de lyssnade jag på slutminuterna i matchen TIK-BIF
Hahaha och jag satt och garvade ^^ haha jösses hahah jag såg att en spelare i TIK heter Pär Styf...Och inget illa menat med honom personligen men stackars han :O han bara måste ha blivit mobbad någon gång i hans liv pg.a. det namnet :O ;) hahahaha stackare ^^



Och det här tar jag självklart inte upp bara för att han inte tillhör mitt favoritlag Brynäs♥ men likssom...hahaha..jaa...det måste ju vart jobbigt att växa upp med det namnet..

Nej hörrni..nu ska jag snart bege mig till Mediainriktningen och vara där..*snark* ja orkar inte riktigt med det idag om jag ska vara ärlig eftersom de generellt är 0 % respekt när man försöker lära ut. Meen men, Madde kommer ju snart också så då rycker jag nog snart upp mig :)
Nästa gång vi hörs hörrni är det nog helg! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0