Christer back on Earth

Jag kom och tänka på att jag hörde att Christer Fuglesang är tillbaka på jorden igen :D Välkommen tillbaka Christer! Det var ungefär två år sedan han var uppe senast tror jag :P Jag kommer ihåg att det är lite mer än två år sedan jag träffade honom för första gången. Han var i Västerås och lanserade "hus på månen" tillsammans med Västeråsaren Mikael Genberg. Jag och Madeleine var på pressmöte med honom, kom in sent, dyngsura av vädret och helt lost. Alla glodde som sjutton när vi kom in haha.
Efter alla viktiga människor hade pratat satt vi på kö för att få prata med Christer.
Dagen innan hade jag piercat mig i naveln och att sitta var inte det skönaste som fanns direkt haha :P Men när det väl var vår tur (efter den satans störande tv4 reporten som trängde sig och sa "jag hade faktiskt paxat honom"...rena rama barnrumpan) försökte man resa på sig vilket tog sin tid sen skulle man försöka sätta sig ner bredvid Christer. Mycket nervös var jag men han var jättetrevlig :P Intervjuen gick snabbt sen fick man några autografer och sen vr de någon annans tur :P Men en verklig cool upplevelse :D Så Välkommen hem Christer Fuglesang! :D


Christer Fuglesang & Sandra Björkholm 07-09-08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0