Beyonce

Tisdag 22 september

Det får bli ett mega kort inlägg det här, sitter som vanligt på jobbet just nu och tills för aldeles en stund sen kollade jag på Mini kylskåp till kontoret, Närradion och Öppna kanalen tänker dela på ett eftersom personalrummet är skitvidrigt. Så om någon vet vart man kan hitta ett biligt mini kylskåp så hojta till!

Tack vare min kompis Nina gick jag in på youtube och såg genast ett klipp där Beyonce sjunger på en konsert i Sidney till en Cancersjuk liten flicka. :/ Jättefint men man blev lite tagen av det hela.



Mycket fint gjort Beyonce tycker jag! :) Inte nog med att Halo är en underbar låt så blev den nu ännu bättre för mig eftersom den visar på två fina meningar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0